Gary Vaynerchuk

Kóstoljon együtt a világ legismertebb és legsikeresebb borbloggerével, a közösségi bormédia amerikai világsztárjával! A VinCE másfél éves tárgyalás után szerződést írt alá a “Wine Guy”-jal, aki Közép-Európában most fog először előadni és kóstolót tartani. A fehérorosz származású borszakértővel magyar, horvát, szerb, szlovén, grúz és orosz borokat fog kóstolni a közönség. Gary Vaynerchuk New York-i stúdiójában kóstol, a közönség pedig Budapesten, a Corinthia Hotel Budapest báltermében. Az élethű élményt professzionális technika és óriási kivetítők teszik teljessé, az előadást pedig a szervezők többször lepróbálják, hogy a vasárnapi mesterkurzus során minden zökkenőmentesen történjen.

Bővebben Gary Vaynerchukról
Az üzleti élet nagyot változott. Az Internet elterjedése és az átlagfogyasztó megerősödése alapvetően változtatta meg a vállalkozások viselkedését. Hogy az új lehetőségeket jól tudják kiaknázni, a vállalkozásoknak vissza kell tekinteni és mérlegelni a nagyszülők vállalkozásainak gondoskodó természetét – vagy nézhetik, amint a versenytárs vállalkozások lekörözik őket. Az online marketing innovátor Gary Vaynerchuk (ejtsd: vajnercsuk) 35 éves és egyrészt egy rendkívül sikeres vállalkozó, másrészt a közösségi media egyik legmeghatározóbb figurája, aki a 4 millió dollár forgalmú családi borkereskedést 60 millió dolláros vállalkozásra növelte mindössze öt év alatt. Ami Vaynerchuk hírnevét még az üzleti vénájánál is jobban megalapozta, az az előrelátása, amit úttörő jellegű, sokoldalú megközelítéssel kombinál a személyes márkaépítésre és vállalkozásra vonatkozólag. Vaynerchuk várva várt, második New York Times sikerkönyvében, a The Thank You Economy című kötetben arra tanít, ami változás kultúránkban végbement – gyakorlatilag minden megváltozott az emberi természetet kivéve, és a kötetből azt is megtudhatjuk, hogy egyes intelligens emberek miért nem használják a közösségi médiát (és miért kellene mégis használniuk).

Vaynerchuk első New York Times és Wall Street Journal sikerkönyvében, a CRUSH IT! Why NOW Is the Time to Cash In On Your Passion (HarperStudio) azt osztja meg a vállalkozókkal, hogy miként növelhetik meg ugrásszerűen eladásaikat az Internet segítségével. Megmutatja olvasóközönségének, hogy miként találhatnak rá szenvedélyükre, és ezt a szenvedélyt hogyan alakíthatják át lépésről lépésre virágzó, pénzügyileg sikeres üzleti vállalkozássá.

Vaynerchuk előadásai az olyan konferenciákon, mint a FOWA, a Strategic Profits és a South By Southwest számtalan rajongót szereztek számára az üzleti és a bloggervilágból. Ő a legfiatalabb birtokosa a Marketwatch’s Business Awardnak (27 évesen nyerte el a díjat), bekerült a “Silicon Alley 100″ listába (Silicon Alley Insider, 2008) és a “101 Most Influential People” listájába (New Jersey Monthly, 2009). Vaynerchuk egy igazi ikon.

Vaynerchuk számtalan televíziós show-műsorban szerepelt, íme néhány: Late Night with Conan O’Brien, Ellen DeGeneres, NBC’s Today Show, CNBC’s Mad Money with Jim Cramer, The Big Idea with Donny Deutsch. Szerepelt a New York Times, a Wall Street Journal, a USA Today oldalain és számos csúcsválalkozás tanácsadója lett.

A springfieldi székhelyű (New Jersey) Wine Library ügyvezető igazgatója, boros gyökerei azonban egészen mélyek: orosz bevándorló szüleinek borkereskedése volt. Pénztárosként unta magát, ezért a Wine Spectator és a Wine Advocate olvasásával múlatta az időt és hamar rájött, hogy a borgyűjtés bámulatos dolog. Tizenévesként a törvény miatt borkóstolásról nem is álmodhatott, ezért más módon kezdte edzeni ízlelőbimbóit: a borra emlékeztető más aromák és ízjegyek sokaságát kóstolta végig a legkülönlegesebb gyümölcsöktől és zöldségektől a földes jegyekig, beleértve a füvet, dohányt, földet és fát. “Valószínűleg több New Jersey-i füvet fogyasztottam, mint a fűnyíróm.” Mivel megismerte a legkülönfélébb aromákat, amelyek egy bort jellemezhetnek, olyan finomságokat lett képes azonosítani borkóstoláskor, amelyeket egy átlag ízlelőbimbó észre sem vesz. Ezzel a gazdag tudással, mellé jó adag vállalkozószellemmel Vaynerchuk a főiskolás éveinek minden hétvégéjét a szülei kereskedésében töltötte és újraépítette a családi vállalkozás márkáját: létrehozta a Wine Libraryt, hírnevét pedig megalapozta, mint elismert borszakértő. Mint a borkereskedés egyetlen beszerzője, minden egyes bort megkóstolt, ami bekerült az üzletbe, a vásárlók pedig sorra kérték ki tanácsait. A Wine Library hamar óriási sikersztorivá vált. Az első könyve, a 101 Wines Guaranteed to Inspire, Delight, and Bring Thunder to Your World (101 bor, amely garantáltan inspirál, elbűvöl és megrengeti a világodat) addig szokatlan módon mutatta be egy borkedvelő bor iránti rajongását.

Vaynerchuk keresett előadó, aki a legváltozatosabb rendezvényeken adott elő (NIKE, ReMax, the Digital Marketing Mixer, Boston Wine Expo, Inman Real Estate Connect, Ramquest Users Group Conference, DeGustibus Cooking School, Disney Food and Wine Festival.) Közép-Európában még sosem szerepelt előadóként, videokonferenciát sem tartott még soha a térségben. New York Cityben él.

Share this!

Subscribe to our RSS feed. Tweet this! StumbleUpon Reddit Digg This! Bookmark on Delicious Share on Facebook

Comments are closed